Little Hungry Lady

Blog o zdrowiu i zdrowym żywieniu oraz szybkim gotowaniu

Blog

Ostatnio dodane wpisy

Ujemne kalorie oraz 18 roślin, które warto jeść latem

Kiedy jak nie latem najlepiej objadać się świeżymi warzywami i owocami? Teraz kiedy dostępne są lokalnie, w przystępnych cenach i mają najwięcej wartości odżywczych warto zajadać się nimi na zapas. Jest jeszcze jeden ważny argument, który przemawia za jedzeniem tych 18 roślin. Niosą one ze sobą ujemne kalorie. Już wyjaśniam o co w tym chodzi.

Ekspresowy makaron ze szparagami | na obiad lub kolację

Na szparagi czekam całą zimę a jak już pojawią się nasze, krajowe to zajadam się nimi codziennie – na zapas i aż do znudzenia. Ten błyskawiczny przepis na makaron ze szparagami to kolejny pomysł na proste danie. Zrobicie je w maksymalnie 15 minut.

Przewodnik zakupowy | Gdzie kupuję warzywa, jajka, super żywność?

Często zadajecie mi pytania gdzie robię zdrowe zakupy. Gdzie kupuję warzywa, owoce, orzechy, suplementy diety a nawet pieczywo. Zdaję sobie sprawę z tego, że dla części z Was niektóre ze wskazanych miejsc nie będą osiągalne ze względu na lokalizację. Potraktujcie proszę ten przewodnik jako wskazówki do tego jak sobie radzić w poszukiwaniach zdrowego jedzenia.

Sposób na skuteczne nawodnienie plus prosty przepis na domowy izotonik

Jestem przekonana, że już nie raz słyszeliście o tym, że 2 litry wody dziennie zapewniają poprawne nawodnienie organizmu a w upały trzeba pić jeszcze więcej? Co powiecie jednak na to, że czysta woda nie jest najlepszym, nawadniającym napojem a skuteczne nawodnienie zapewnia coś innego. Czytajcie dalej jeżeli ten wstęp Was zainteresował.

Warszawia | gdzie dobrze zjeść na Mokotowie vol.1

Tu jest aktualnie moje miejsce, tu bywam i jadam najczęściej. I to jest wystarczająco dobry powód aby podzielić się z Wami moimi ulubionymi i sprawdzonymi adresami na Mokotowie a dokładniej mówiąc na Sielcach. Oto mój kulinarny przewodnik po Mokotowie część 1.

PORADNIK | Bezpieczne opalanie oraz po co nam witamina D?

Zmęczeni zimą i kilkoma miesiącami mroku wraz z pierwszymi, ciepłymi dniami wiosny zaczynamy wystawiać twarze a potem inne części ciała na działanie promieni słonecznych. Opalenizna kojarzy nam się z latem, urlopem, relaksem. Ale opalanie się budzi też strach regularnie podsycany przez środowisko medyczne i farmaceutyczne. Jeżeli zadajecie sobie pytanie czy warto się opalać oraz jak robić to zdrowo to ten artykuł jest dla Was.

Majowy jadłospis na 5 dni czyli cd. opowieści jak sobie radzić z jedzeniem pracując poza domem

Po wyjątkowo długiej zimie (w tym roku jeszcze po majówce padał w Warszawie śnieg) nastała wiosna a wraz z nią ochota na objadanie się nowalijkami. Wiem – niestety jeszcze nie wszystkie warzywa pochodzą z naszych rodzimych upraw. No ale cóż – nie mogłam się powstrzymać. Sami zobaczcie w jakie posiłki obfitował majowy jadłospis w jednym tygodniu mijającego miesiąca.

Błonnik – wszystko co powinniście o nim wiedzieć aby żyć zdrowo

Wiem, że wielu z Was unika błonnika jak ognia. Bo brzuch po nim boli, wzdęcia są większe i do tego gazy nieprzyjemne. Też kiedyś należałam do tej grupy. Najchętniej jadałam białe pieczywo i serki homogenizowane a od kasz, brokułów i fasoli trzymałam się z daleka. Jakieś 6 lat temu powoli zaczęłam zmieniać nawyki żywieniowe. Teraz błonnik nie jest mi już straszny a dzisiaj opowiem Wam o jego zaletach i wpływie

Więcej